بنام پروردگاری که قلم را آفرید (:

هدیه محمدرضا حقیری

مرگ بر مافیا!

شاید خیلی از شماها کلا بی‌اطلاع باشید، یا حتی اصلا بخاطر نداشته باشید. البته این وسط هم هستند عده‌ای قلیل که از روی ناچاری و خجالت‌زدگی مجبورند که اصلا چیزی بیاد نیاورند. اما خب یادش بخیر! یک زمانی، یعنی همین چند سال پیش یک قبیله مافیایی در اکوسیستم وب ایران وجود داشت زیر پرچم نرم‌افزار آزاد مشغول یکسری کارهای سخت و دشوار بودند. آن هم از نوع اقتصاد مقاومتی طور.

این قبیله برای دفاع از خودش یا بهتره بگیم برای لاپوشانی و مخفی کردن فعالیت‌ها و کارهای خبیثانه و کثیف خود از یک باند سایبر تروریسم که پر از اراذل و اوباشگر فضای مجازی(ترول) شناس و ناشناس(اکانت ناامن) بود بهره می‌جست تا بتواند با قلدری سایبری هر کسی را که در سر راهشون قرار می‌گیرید کنار بزند یا سرکوب کند.

همانطور که مشاهده کردید رئیس این قبیله مافیایی به بهانه‌های حقوق بشری این اراذل و اوباش را گزینش و جذب قبیله می‌کرد و به آنها می‌آموخت که چگونه باید بصورت دست جمعی و با کمک تکنیک‌های هوچی‌گری و شایعه‌پراکنی، حساسیت‌زدایی، ارزش‌زدایی، قباحت‌زدایی، عادی‌سازی و قبح‌شکنی از مسایل اخلاقی و اجتماعی سطح جامعه، بحران‌های مختلفی ایجاد کرده و با جریان‌سازی و نفرت‌پراکنی در میان کاربران فضای مجازی و جهت‌دهی و تحریک دیگران، آنها را وادار به حمله به اشخاص یا شرکت مد نظر خود ترغیب کنند.(مثال: ابر آروان اینجا/اینجا/اینجا/اینجا)

مافیا زمین‌گیر شد🥳

بله بله! سرانجام به لطف همان پروردگاری که قلم را آفریده بود. این مافیای خبیث و کثیف و با اراده آفریننده قلم سرانجام به دست خودش زمین‌گیر شد.

البته فعلا اینگونه😅 چون قرار نیست که همین گونه باقی بماند😋.

پس از سه سال…

تقریبا سه سالی هست که این وبلاگ آنلاین نیست و در دسترس قرار نداشت. می‌دانید چرا؟ دلیلش خیلی ساده‌است. چون این ولاگ هاست نداشت و من هم پول نداشتم که هزینه‌اش رو بپردازم. آخه قادر به کار کردن نبودم! چون همین مافیا بهم اجازه کار کردن در فضای مجازی را نمی‌داد. باورش سخته؟ میدونم اما عین حقیقت است. کافیه خودتان سری به اینجا بزنید تا از نزدیک مشاهده کنید که این افراد با من چه کردند.

بگذریم… فقط خواستم بدین وسیله خوشحالی خودم را از اینکه مجددا می‌توانم کار کنم و همچنین وبلاگ اصلی‌ام را آنلاین داشته باشم را با شما قسمت کنم و این خوشحالی را هم در حافظه تاریخ ثبت کنم.
۱۹ خرداد ۱۴۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.